Design és márkaépítés.
Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.
LUCKY SHEPHERD - Személyesen sikkes, sikkesen személyes
Minél átláthatóbb és őszintébb egy márka, minél több részletet ismerünk vele kapcsolatban, és minél közvetlenebb hangnemben kapunk minderről tájékoztatást, annál inkább tudunk vele azonosulni. Így születhet egy brandből LOVE BRAND. Márpedig egy márka ennél többről nem is álmodhat, mint, hogy a vásárlók szeretik, elismerik, és magukénak érzik. Ezért kaphat a Lucky Shepherd ennyi elismerő szót, ezért lehet egyre több visszatérő vendége. Mert a lányok pontosan tudják, hogy egy mosoly többet mond minden szónál! :)
Tovább is van...
FATUM TATTOO - A végzet ereje
„Egy jó termék/szolgáltatás eladja magát”. Ismerősen cseng, igaz? Sokáig ezt az elvet követték a vállalkozók. Azonban, a 20. század második felére hirtelen, ugrásszerűen megnőtt a piac, olyannyira, hogy már szinte végeláthatatlan mennyiségű, hasonló minőségű termék és szolgáltatás közül válogathattunk. Ennek eredményeként, a márkatulajdonosoknak manapság sokkal átgondoltabb stratégiára van szükségük ahhoz, hogy kitűnjenek a tömegből, és elérjék, hogy célközönségük az ő szolgáltatásukat válassza.
Dezső Mariannának is ezzel a kihívással kellett szembenéznie három és fél évvel ezelőtt, amikor csendestársával, Debreczeni Gáborral létrehozták a FATUM Tattoo szalont.
Tovább is van...
Hullámokat kell verni: Vocalcycle
Vannak olyan szituációk, amikor tudod, hogy a terméked jobbá teszi majd a világot, csak először ezt meg kell mutatnod a környezetedben élőknek is. Ez a két erdélyi srác által alapított Vocalcycle bringamárka története.
Tovább is van...
Erős márkával az élen: Blup!
Furcsa, de 2001 előtt Magyarországon gyakorlatilag senki nem tudott a babzsákfotelek létezéséről. Ez volt az az év, amikor a Blup! belekezdett ennek a sajátos ülőbútornak a gyártásába. És hirtelen egy csomó vidéki gimnazista, meg fiatal értelmiségi azon kapta magát, hogy egy ilyet bizony ő is szeretne a saját szobájába.
Tovább is van...
Perifériáról a centrumba: Bereg bár
Van a Széll Kálmán tér környékén egy kis kávézó, ami Kelet-Magyarország egyik ismeretlen szegletét csempészi be Budára. A Bereg Bárban a névadó területről jönnek a pálinkák, a lekvárok, néhány ételspecialitás is, de legfőképpen az a nyugalom, ami nagyon hiányzik a budapesti mindennapokból.
Tovább is van...
Édes a siker: chocoMe
Hogyan lett egy munkanélküli marketingesből egy csokoládé világmárka tulajdonosa? Először is mindenkinél jobban hitt benne. Másodszor pedig a tökéletes receptet követte: folyamatos fejlődés, jó design és egy nagy adag maximalizmus. Erre épül a chocoMe, a fénysebességgel növekvő magyar csokoládémárka, amiért Las Vegastól Moszkváig sorban állnak az emberek.
Tovább is van...
A sztori ereje: My Little Melbourne Coffee
Ismered a My Little Melbourne kávézót? Egy magyar házaspáré, akik Ausztráliában járva teljesen beleszeretettek a kinti kávékultúrába. Hazatérve annyira hiányzott nekik, hogy nyitottak egy saját kis kávézót. Ez lett a My Little Melbourne Coffee: egy csészényi Ausztrália – a belváros közepén. Észrevetted mi történt? Szimpla kávézóból egy különleges hellyé változott a szemedben. Na, erre képes egy jó brand sztori.
Tovább is van...
A közösség élménye: Kaptár
Mi abban hiszünk, hogy a vállalkozásod sikeréhez egy dolog szükséges: rohadt jól kell csinálni. Ezért vagyunk extra boldogok, mikor olyan csapattal ismerkedünk meg, mint a Kaptár. Ők ugyanis két év alatt egy baráti ötletből a város legmenőbb közösségi irodájává váltak. Mennyit költöttek közben reklámra? Nulla forintot.
Tovább is van...
Fényes ötletek: Solinfo Lámpastúdió
Voltál már lakberendezési bemutatóteremben? Nagyon szépek, nagyon igényesek és nagyon könnyen felejthetőek. Mert egy design bútor nem azért születik, hogy messziről csodáld, hanem azért, hogy marha jól érezd magad tőle. Ezt pedig egy élettelen showroomban nem tudjuk megtapasztalni. Azonban jött a Solinfo Lámpastúdió, és megmutatta, hogy lehet ezt másképp is csinálni.
Tovább is van...
Szenvedéllyel fűszerezve: Funky Pho
Az elmúlt években a vietnámi konyha szép lassan begyűrűzött a hazai étterempiacra. A pho leves trendi lett, és sorra nyíltak az autentikus helyek. Aztán megjelent a Funky Pho, és sokakban megfogalmazódott: a legjobb vietnámi ételt magyarok készítik. Hogyan lehetséges ez? Hatalmas adag szenvedéllyel.
Tovább is van...