Design és márkaépítés.
Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.
Édes a siker: chocoMe
Hogyan lett egy munkanélküli marketingesből egy csokoládé világmárka tulajdonosa? Először is mindenkinél jobban hitt benne. Másodszor pedig a tökéletes receptet követte: folyamatos fejlődés, jó design és egy nagy adag maximalizmus. Erre épül a chocoMe, a fénysebességgel növekvő magyar csokoládémárka, amiért Las Vegastól Moszkváig sorban állnak az emberek.
Mészáros Gábor sikersztorija a mi szívünket is megdobogtatja, nem csak azért, mert odavagyunk a szuper magyar márkákért, hanem mert pontosan azt csinálta, amire minden ambiciózus vállalkozást inspirálni szeretnénk. Az első perctől világszínvonalú márkát akart építeni, és mindent azért tett, hogy ezt a hosszú távú célt elérje. Nem termékekben gondolkozott, hanem olyan élményt akart alkotni, ami új, izgalmas, és valami pluszt hoz az emberek életébe.
Újraértelmezte hát a klasszikus táblacsokit, és megszületett a chocoMe, ahol bárki összeállíthatja a saját luxuscsokoládéját. A vásárlók közel 80 összetevőből válogathatnak kedvükre, és fantázianevet is adhatnak a személyre szabott csokoládéjuknak. Ettől a kreatív élménytől a chocoMe sokkal több lett, mint egy tábla finom csokoládé.
Ám a szép megjelenésnek legalább akkora szerepe van a sikerükben, mint magának a csokinak. A design és a csomagolás az, amivel először találkoznak az emberek. Ez az, ami miatt megkívánják, és meg akarják kóstolni a csokit. Erre képes a jó design: ellenállhatatlan vágyat ébreszt a termék iránt. Mert a szépet a jóval azonosítjuk, és ösztönösen vonzódunk mindenhez, ami jól néz ki.
Mi hajtja a chocoMe-t?
Gábor elhivatottsága és fanatikus lelkesedése, hogy a legtöbbet hozza ki a márkából. Mindenből a legjobbat akarja, és sosem köt kompromisszumot. Egy világhírű belga akadémiára ment csokoládékészítést tanulni, a tejcsoki ecuadori, a pisztácia szicíliai, az ehető virágszirmok pedig Franciaországból jönnek. A csokoládé öntőformája az aranymetszés szabályait követi, a végleges csomagolást pedig hónapokig tervezték. Szóval sosem éri be a ’majdnem olyan jó’-val, és a nap minden percében új ötleteken töri a fejét, amikkel még jobbak lehetnek.
Ha szeretnéd, hogy a te márkád legyen a következő magyar világsiker, akkor fejlődj napról napra, használj jó designt, és gondoskodj róla, hogy minden apró részlet tökéletes legyen. Higgy benne akkor is, amikor mindenki más csak a fejét csóválja. Szóval legyél igazi brand champion.
Vissza