Design és márkaépítés.
Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.
SECOND HOME -márkaélmény mesterfokon
Londoni nyitásunk részeként kerestem a legjobb megoldást arra, hogy hol legyen a kinti központunk. Egyetlen dolog lebegett a szemem előtt: legalább olyan szívesen dolgozzak itt, mint otthon. Nos, ha láttad már a budapesti irodánkat, akkor biztosan megérted, hogy nem volt könnyű menet. Két hónapja azonban rátaláltam a SECOND HOME-ra, és leesett az állam. Az ötlet, a design és a vásárlói élmény annyira egyben és rendben vannak, hogy írnom kellett róla egy blogposztot is.
Tovább is van...
Néhány másodperc alatt nulláról százra: Molnar Fabry
Nehezen vitatható állítás, hogy Közép-Kelet-Európa nem a luxustermékeiről híres. Ennek viszont biztos nem az az oka, hogy itt a régióban képtelenek lennénk prémium minőségű dolgok előállítására.
Tovább is van...
Márka, termék nélkül: do
Fel lehet-e építeni egy márkát anélkül, hogy tudnánk, milyen terméket akarunk eladni? Van egy ember, aki megpróbálta, és ebből a furcsa helyzetből kiindulva hozta létre a szép karriert befutó do brandet.
Tovább is van...
A cuccok királynője: Supermarket Sarah
A Supermarket Sarah egy webshop, ahol elképesztően izgalmas vásárolni. Sarah Bagner ugyanis megvalósította azt, ami a legtöbb online boltból hiányzik: egy személyes és inspiráló vásárlási élményt. Hogyan? Egyszerűen fogta a termékeket, és csodaszép kompozíciót épített belőlük a nappalija falára.
Tovább is van...
London legmenőbb edzőterme: GYMBOX
A GYMBOX 2003 óta úgy izzasztja a londoniakat, mint senki más. Öt edzőteremmel várnak mindenkit, aki vevő egy kis szórakozásra, miközben a világ legjobb trénerei formálják a testét. Különleges edzések, mozivászon méretű kivetítő, élő DJ show, neonfény és diszkógömbök – ezek adják az igazi GYMBOX élményt. Az emberek pedig megőrülnek érte.
Tovább is van...