Design és márkaépítés.
Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.
London legmenőbb edzőterme: GYMBOX
A GYMBOX 2003 óta úgy izzasztja a londoniakat, mint senki más. Öt edzőteremmel várnak mindenkit, aki vevő egy kis szórakozásra, miközben a világ legjobb trénerei formálják a testét. Különleges edzések, mozivászon méretű kivetítő, élő DJ show, neonfény és diszkógömbök – ezek adják az igazi GYMBOX élményt. Az emberek pedig megőrülnek érte.
Mitől cool?
Trendteremtő
Mindig előállnak valamilyen ötlettel, hogy felcsigázzák a kedélyeket. Így mehetünk például sötétben világító hullahopp karikázásra vagy nyolcvanas évek stílusú Jane Fonda edzésre. Az erős idegzetűek kipróbálhatják a military fitnesst, a bulizni vágyók a rave party-t lézershow-val, akinek pedig énekelni támad kedve, beugorhat egy spinning órára, ahol tekerés közben hatalmas kivetítőről üvöltve karaokézhat.
Szexi
Izmos testek és edzőtermi kifejezések. Ezeket párosította össze idei reklámkampányában a GYMBOX. Eddig ártatlan koncepciónak tűnik, ám a végeredmény a legkevésbé sem az. Valahogy sikerült csak azokat a kifejezéseket összeválogatniuk, amik a szexre utalnak. Ügyes.
Közösségi
Tudják, hogy az edzőteremben eltöltött órák igazi célja, hogy a végeredményt másoknak megmutassuk. Ezért saját Instagram oldalukon közzétesznek minden fotót, amik edzés közben készülnek. Így bárki nyomon követheti azt is, hogy zajlik az élet – GYMBOX módra. Ha ez nem lenne elég, hetente kiosztanak egy díjat, például a ’legmotiváltabb’ vagy ’legstílusosabb’ tagunk címmel, akit aztán a blogjukon bemutatnak a közösségnek.
Mi a tanulság? Hogy hajítsd ki nyugodtan a megszokott dolgokat. Merj extrém lenni. Persze, mindig lesznek, akik inkább a hétköznapit választják a szélsőségek helyett. De nem ők azok, akik sikerre viszik a márkádat. Hanem azok, akik az újdonságokat keresik, a határokat feszegetik, és közben nagy hatással vannak másokra. Ha rendkívüli márkát akarsz építeni, őket kell először lenyűgöznöd.
Vissza