Design és márkaépítés.
Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.
PIKKPACK SHOES - Lépésről lépésre
Minden egy ötlettel kezdődik. Akár a tus alatt, akár hajnalban felriadva, akár egy barátokkal / munkatársakkal közös brainstormingon világosodsz is meg, a lényeg, hogy megszületik A MÁRKAÖTLET. Konfetti, üdvrivalgás, egymás nyakába borulás, azután…
Azután jönnek a kérdőjelek. Hogyan pozícionáljuk a márkánkat? Ki legyen a célcsoport? Hogyan érjük el a célcsoportunkat?
Gulyás Sára, a Pikkpack cipők megálmodója, lépésről lépésre vette sorra, és válaszolta meg a fenti kérdéseket.
Tovább is van...
LUCKY SHEPHERD - Személyesen sikkes, sikkesen személyes
Minél átláthatóbb és őszintébb egy márka, minél több részletet ismerünk vele kapcsolatban, és minél közvetlenebb hangnemben kapunk minderről tájékoztatást, annál inkább tudunk vele azonosulni. Így születhet egy brandből LOVE BRAND. Márpedig egy márka ennél többről nem is álmodhat, mint, hogy a vásárlók szeretik, elismerik, és magukénak érzik. Ezért kaphat a Lucky Shepherd ennyi elismerő szót, ezért lehet egyre több visszatérő vendége. Mert a lányok pontosan tudják, hogy egy mosoly többet mond minden szónál! :)
Tovább is van...
FATUM TATTOO - A végzet ereje
„Egy jó termék/szolgáltatás eladja magát”. Ismerősen cseng, igaz? Sokáig ezt az elvet követték a vállalkozók. Azonban, a 20. század második felére hirtelen, ugrásszerűen megnőtt a piac, olyannyira, hogy már szinte végeláthatatlan mennyiségű, hasonló minőségű termék és szolgáltatás közül válogathattunk. Ennek eredményeként, a márkatulajdonosoknak manapság sokkal átgondoltabb stratégiára van szükségük ahhoz, hogy kitűnjenek a tömegből, és elérjék, hogy célközönségük az ő szolgáltatásukat válassza.
Dezső Mariannának is ezzel a kihívással kellett szembenéznie három és fél évvel ezelőtt, amikor csendestársával, Debreczeni Gáborral létrehozták a FATUM Tattoo szalont.
Tovább is van...
SECOND HOME -márkaélmény mesterfokon
Londoni nyitásunk részeként kerestem a legjobb megoldást arra, hogy hol legyen a kinti központunk. Egyetlen dolog lebegett a szemem előtt: legalább olyan szívesen dolgozzak itt, mint otthon. Nos, ha láttad már a budapesti irodánkat, akkor biztosan megérted, hogy nem volt könnyű menet. Két hónapja azonban rátaláltam a SECOND HOME-ra, és leesett az állam. Az ötlet, a design és a vásárlói élmény annyira egyben és rendben vannak, hogy írnom kellett róla egy blogposztot is.
Tovább is van...
TOP 5 cégér trend a nagyvilágból
Mint minden designhoz köthető területen, a portáldekorációk esetében is vannak aktuális trendek. Olyan technológiák, anyagok, amik különösen kedveltek, felkapottak. Összeszedtük azt az 5-öt, ami most a legmenőbb.
Tovább is van...
A magyar grafika nagykövetei leszünk Londonban
Eddig rengeteg hazai cégnek segítettünk szebbé és jobbá válni, 2016 januárjától pedig Londonban adjuk el a koncepciózus magyar designt.
Tovább is van...
Néhány másodperc alatt nulláról százra: Molnar Fabry
Nehezen vitatható állítás, hogy Közép-Kelet-Európa nem a luxustermékeiről híres. Ennek viszont biztos nem az az oka, hogy itt a régióban képtelenek lennénk prémium minőségű dolgok előállítására.
Tovább is van...
Hullámokat kell verni: Vocalcycle
Vannak olyan szituációk, amikor tudod, hogy a terméked jobbá teszi majd a világot, csak először ezt meg kell mutatnod a környezetedben élőknek is. Ez a két erdélyi srác által alapított Vocalcycle bringamárka története.
Tovább is van...
Erős márkával az élen: Blup!
Furcsa, de 2001 előtt Magyarországon gyakorlatilag senki nem tudott a babzsákfotelek létezéséről. Ez volt az az év, amikor a Blup! belekezdett ennek a sajátos ülőbútornak a gyártásába. És hirtelen egy csomó vidéki gimnazista, meg fiatal értelmiségi azon kapta magát, hogy egy ilyet bizony ő is szeretne a saját szobájába.
Tovább is van...
Márka, termék nélkül: do
Fel lehet-e építeni egy márkát anélkül, hogy tudnánk, milyen terméket akarunk eladni? Van egy ember, aki megpróbálta, és ebből a furcsa helyzetből kiindulva hozta létre a szép karriert befutó do brandet.
Tovább is van...