ENGHU

Design és márkaépítés.

Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.

 

LUCKY SHEPHERD - Személyesen sikkes, sikkesen személyes

Mi az: színes, úgy szaporodik, mint a gomba, valahogy mégis úgy érezzük, sosincs elég belőle? Nem, kivételesen nem a gyarapodó fagyiválasztékra gondoltunk, hanem a hazai design boltokra. Te is, biztosan fel tudsz sorolni kapásból három boltocskát, ahol hazai, fiatal tervezők ruhái, táskái, ékszerei lógnak a kirakatban és a fogasokon. Ha minket kérdeznél, az egyik személyes kedvencünk lenne az első helyen, a Lucky Shepherd design store.

 

Minél átláthatóbb és őszintébb egy márka, minél több részletet ismerünk vele kapcsolatban, és minél közvetlenebb hangnemben kapunk minderről tájékoztatást, annál inkább tudunk vele azonosulni. Így születhet egy brandből LOVE BRAND. Márpedig egy márka ennél többről nem is álmodhat, mint, hogy a vásárlók szeretik, elismerik, és magukénak érzik. Ezért kaphat a Lucky Shepherd  ennyi elismerő szót, ezért lehet egyre több visszatérő vendége. Mert a lányok pontosan tudják, hogy egy mosoly többet mond minden szónál! :)

 

Tedd ki, amid van! De csak őszintén!

Szerencsés Gabó és Juhász Dóra története egy egyetem alatt kötött barátsággal kezdődött, majd egy közös műhellyel / showrommal folytatódott, végül egy több márkát összefogó, „esernyő” design boltban csúcsosodott ki. Dóri (juhaszdora.com) elsősorban táskákat, kesztyűket és öveket tervez női- és férfi kivitelben, Gabó (gabo szerencses) pedig elegáns ruhákat és kiegészítőket készít, akár egyedi megrendelésre is.

 

A lányok mindenben az őszinteség és személyesség elvét követik, a logótól kezdve, a bolt kialakításán át, a pr/marketing stratégián keresztül, egészen a vevőkkel való kommunikációig. Fantasztikusan ráéreztek, hogy mire is van szüksége a célcsoportjuknak: közvetlenségre, jókedvre, pozitív hangnemre. Mindezek az egész márkát átitatják.

 

Név kombó logó

Már maga a név születése is egy kedves, személyes, pozitív történet.

„A név kiválasztásánál egyben biztosak voltunk: nem akarunk olyan frappánsan hangzó, de semmitmondó nevet kitalálni, ami egy pillanatnyi világképet tükröz, majd évekkel később már szabadulnánk tőle. Így egy barátnői ötletelésből lefordítottuk kettőnk vezetéknevét (Szerencsés és Juhász), így született meg a Lucky Shepherd elnevezés. Elkezdtük ízlelgetni, aztán megszerettük és meghagytuk.”
Szerettük volna, ha a logónk is elegáns, mégis egyszerű és közvetlen lenne. Felkértünk két tervező fiút – Dávid Márkot és Kovácsik Bencét, hogy segítsenek valami hosszútávon működő, finom és személyes designt kitalálni. Az ő tanácsukra elkezdtünk kézzel rajzolni, írni, majd beleszerettek egyikőnk kézírásába és abból született meg a végleges logónk.” /Juhász Dóra/



Építs személyes kapcsolatokat, építs márkát!

„ A tudatosság mindenképpen hasznos, de a véletleneket sem szabad az életünkből kizárni. Lehet, hogy bizonyos váratlan dolgok el-elterelik az embert másfelé, de lehet, hogy a kitérők után találjuk meg a valóban nekünk szánt utat.
A márka kitalálása, pozicionálása nehéz feladat: az ember eleinte mindent akar, aztán rájön, hogy mindenkinek nem tervezhet. Választani kell. De egy kollekció megtervezése csak egy részlete az egész folyamatnak. A terveket, „láthatóvá” kell tenni, hogy az emberekhez eljusson a hír. Ehhez kapcsolatokat kell építeni, szakembereket megismerni. A márka folytonosságát pedig fenn kell tartani, mindig meg kell tudni újulni, de a színvonalból sosem lehet alább adni. /Juhász Dóra/



Kérdezz – felelek! kommunikáció

„Kommunikációs fronton is igyekeztünk tudatosnak lenni és a legtöbbet kihozni magunkból és a márkából. Online és offline módon is hirdetünk, illetve jelen vagyunk: Facebook, saját weboldal, turistáknak szóló Budapest-térkép, szórólap, és word of mouth. Illetve, természetesen a személyes kommunikáció a vevőinkkel. Szeretjük, ha körbenéznek a boltban, kérdéseket tesznek fel a termékekről. Minél többet beszélgetünk velük, annál jobban megismerjük a célcsoportunkat.” /Juhász Dóra/



Mit tanulhatsz a Lucky Shepherd-es lányoktól?

Ne féljetek megmutatni, hogy szeretitek, amit csináltok. Engedjetek nyugodtan bepillantást a hétköznapokba, a munkafolyamatokba, sőt, akár a nehézségekbe is – így könnyedén elnyerhetitek a vevők/vendégek bizalmát.
 

 




Vissza

DekoRatio Branding & Design Stúdió

Honnan tudjuk, mi tesz egy ambiciózus vállalkozást sikeres márkává?

Olvasunk, inspirálódunk, ötletelünk és kipróbálunk.

Honnan tudhatod te is, milyen a jó design és az ügyes márkaépítés?

Olvasd a blogunkat!

Kitűnő hazai példák és inspiráló gondolatok a nagyvilágból. Erről szól a DekoRatio Blog.

Te is ismersz szuper magyar márkát? Küldd el nekünk, hogy megoszthassuk!

 

blog@dekoratio.hu