Design és márkaépítés.
Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.
TOP 5 cégér trend a nagyvilágból
Mint minden designhoz köthető területen, a portáldekorációk esetében is vannak aktuális trendek. Olyan technológiák, anyagok, amik különösen kedveltek, felkapottak. Összeszedtük azt az 5-öt, ami most a legmenőbb.
Tovább is van...
Brand Champion
A márkád (céged) sikere rajtad múlik. Rajtad!
Ügynökségek, tanácsadók tudnak neked ötleteket adni, kívülállóként véleményt mondani, és feltenni azokat a kérdéseket, amiket jó ha átgondolsz. Tudnak neked segíteni kitalálni, hogy mitől leszel más, mint a többiek a piacon. Segíteni, hogy megtaláld az értékeidet és a céljaidat, megfogalmazni az üzeneted és a sztorid.
De ez eddig a könnyű rész.
Tovább is van...
Hogyan válassz logót?
Gigantikusan rajongunk a jó logókért. Ezért nagyon örülünk, hogy egyre több hazai vállalkozás ismeri fel, mennyire nélkülözhetetlen egy igényes arculat. Ám a végleges logó kiválasztásánál gyakran megtorpannak az emberek. Pedig korántsem akkora döntés, mint amilyennek látszik. Szóval nagyon fontos, hogy a helyén kezeljük a márkaépítésben.
Tovább is van...
Miről szól a branding?
A hírnévről.
Arról, hogy híresek legyünk valamiről. Ismertséget szerezzünk magunknak és elérjük, hogy az emberek összekapcsolják a nevünket egy konkrét élménnyel vagy érzéssel.
Tovább is van...
A sikeres márkaépítés három alapelve
Paul Cash márkastratéga, szövegíró, vállalkozó: kreatív ügynökség egy személyben. Szakmai tanácsadóként abban segít nekünk, hogy szebbek, jobbak és főleg okosabbak legyünk. Megkérdeztük, hogy mi a legfontosabb lépés egy sikeres márka felé, ő pedig mondott hármat.
Tovább is van...