Design és márkaépítés.
Ha épp nem csináljuk, akkor blogolunk róla.
SECOND HOME -márkaélmény mesterfokon
Londoni nyitásunk részeként kerestem a legjobb megoldást arra, hogy hol legyen a kinti központunk. Egyetlen dolog lebegett a szemem előtt: legalább olyan szívesen dolgozzak itt, mint otthon. Nos, ha láttad már a budapesti irodánkat, akkor biztosan megérted, hogy nem volt könnyű menet. Amikor rátaláltam a SECOND HOME-ra, rögtön megfogott. Az ötlet, a design és az elmúlt kilenc hónap alatt megtapasztalt vásárlói élmény annyira egyben és rendben vannak, hogy írnom kellett róla egy blogposztot is.
A SECOND HOME hiper-stílusos közösségi környezetet kínál kreatív vállalkozóknak, freelancereknek és startupoknak. Lehet náluk kis stúdiót bérelni vagy “roaming member” tagságot váltani, amivel az összes közösségi részhez hozzáférhetsz. Ráadásul mindezt London kreatív központjának a szívében.
Munkahely = második otthon
Az egész márka annak az egyszerű dolognak a megértésén alapul, hogy a kreatív szakemberek fejében egyre kevésbé válik el az otthon és a munkahely fogalma. Eköré a pofonegyszerű, központi gondolat köré építették fel az egész SECOND HOME márkát. Minden eszközt felhasználnak, hogy a ‘második otthon’ élményét megteremtsék, egészen olyan apró részletekig, hogy reggelente a recepciósok széles mosollyal és “Welcome Home” köszöntéssel fogadnak.
Van egy nagyon egyszerű missziójuk: szeretnék jobbá tenni az emberek munkakörnyezetét, mert hisznek abban, hogy inspiráló környezetben jobb dolgok születnek. Engem már itt megvettek. Azért is, mert tökéletes példaként szolgálnak arra, amiben a DekoRatio-nál a legjobban hiszünk: akkor lehet jó dolgokat építeni, ha van egy központi gondolatod, amire aztán mindent felfűzhetsz.
A DESIGN
Az arculatukban is zseniálisan visszaköszön a munka és magánélet dualitása, aminek a nagy metszetében ott van a SECOND HOME. Mindezt szuper színvilággal egészítették ki, ami egy nagyon könnyen továbbvihető vizuális alapot ad. A beltér designt három dolog határozza meg: az ipari környezetbe bevágott térelválasztó üvegek, a százezer cserepes zöld növény, illetve a székek. A világ összes klasszikus, vintage, retro és modern designszékét összeszedték, így nincs két egyforma szék az egész helyen.
Mi a tanulság?
Ha csupán egy jól kinéző hely lenne, kedvesen mosolygó alkalmazottakkal és jól kitalált szolgáltatáscsomaggal, akkor hiányozna az egészből a lélek. Azért ennyire koherens az élmény, amit nyújtani tudnak, mert egy valós elkötelezettségen alapul az egész. Tényleg hisznek abban, hogy ha jó hangulatot teremtenek, akkor az emberek jól érzik magukat, és jobb teljesítményre képesek. És mindent meg is tesznek, hogy ezt elérjék. Na, így kell jó márkát építeni.
https://secondhome.io/
Vissza